kenangan malaysiaku

kenangan malaysiaku

Salam semua!

balik malaysia mesti jumpa nani dan farah. mereka ini cikgu tuisyen plus motivator kepada student mereka sendiri.
Kami jumpa di kedai nasi ayam dara taman melati

bahasa turki

IMG_20140416_151336

Saya mula kenal bahasa turki pada tahun 2010 . Masa tu tahu merhaba ,  gunaydin , iyi aksamlar dan iyi geceler

Bahasa turki menjadi bahasa utama di Turkey . memang orang disini kurang sangat berbahasa inggeris  . Nasib- nasib lah jumpa orang tahu english .

nak tak nak kena belajar bahasa turki di sini . Bahasa turki banyak suffix . memang pening kepala sebab ada vowel lembut dan keras dah macam muzik pun ada .

Orang turki ni main cakap je dengan kita walaupun kita tak faham heheeee

Ben yiyorum – saya makan

Ben uyuyorum – saya tidur

 

 

 

 

Istanbul Serviced Aparment

holiday and enjoy

My Life Living In istanbul , Turkey

I am malaysian, married to turkish guy and live in istanbul , Turkey

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.